    From: <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa gdzie?
    Date: Wed, 17 Mar 2004 21:25:42 +0100
    Sender: j...@p...onet.pl@aad138.neoplus.adsl.tpnet.pl

    KRZYSZTOF KRAWCZYK:

    > BZWBK zorganizował promocję. O ile się nie mylę, to kartę Visa Silver lub
    > MasterCard Silver można dostać za 29 złotych (50% opłaty) + 15 zł za
    > zdjęcie, pod warunkiem, że w ciągu pierwszego okresu rozliczeniowego
    dokona
    > się 3 transakcji bezgotówkowych. Promocja chyba trwa do końca marca.
    > pzdr.

    ta promocja juz chyba od dwóch lat trwa, do końca któregoś kolejnego
    miesiąca, który już dawno się skończył ;)))

    w 2002 mając KK VC w BZ wiedziałem, że klienci wyrabiający sobie KK (zarówno
    VC jak i MC) dostaną ją za 50% - ja płaciłem 100% :-/ bo KK już posiadałem
    i promocja miała być bodaj do końca 2002
    a w 2003 w listopadzie zrezygnowałem z KK VC by wyrobić sobie nową KK MC
    właśnie w promocji za 50% ceny. spieszyłem się, bo promocja trwała do końca
    grudnia 2003.
    w styczniu ktoś pisał na grupie, że do końca stycznia 2004 przedłużyli
    promocję, teraz Krzysztof podaje informację, że promocja trwa do końca
    marca.
    myślę, że ona potrwa dużo dłużej, jeszcze będzie kilka miesięcy, kiedy to
    promocja będzie się miała zakończyć

    nie dajmy się zwariować, nie spieszmy się - chyba nie szybko się skończy, a
    jeśli nawet, to nie jeden BZ WBK ma promocję na KK :)
    np. zajrzyj do Lukasa - promocja e-konta-pro wraz z KK. i długopis
    dostaniesz :-)

    pozdrawiam
    zbyszko janke