eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa - nie mila niespodzianka. › Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!wroclaw.rmf.pl!poznan.rmf.pl!news.man.pozna
    n.pl!newsfeed.gazeta.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "Tomasz Waszczynski" <w...@w...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Date: Wed, 18 Feb 2004 13:56:43 +0100
    Organization: Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl
    Lines: 25
    Message-ID: <c0vnld$s0e$2@inews.gazeta.pl>
    References: <c0vd86$1r3$1@diplo.bci.pl> <c0vfgb$laa$1@inews.gazeta.pl>
    <c0vgkb$3ga$1@diplo.bci.pl> <c0vha8$7r$1@inews.gazeta.pl>
    <c0vhqo$f87$1@korweta.task.gda.pl> <c0vj06$8hj$1@atlantis.news.tpi.pl>
    <c0vjis$9rs$1@inews.gazeta.pl> <c0vla4$5bj$1@diplo.bci.pl>
    NNTP-Posting-Host: dial-3430.wroclaw.dialog.net.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1077109230 28686 62.87.138.102 (18 Feb 2004 13:00:30 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 18 Feb 2004 13:00:30 +0000 (UTC)
    X-MIMEOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2800.1165
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2800.1158
    X-User: washko
    User-Agent: Hamster/2.0.4.0
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:286180
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Jacek Marek" <n...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:c0vla4$5bj$1@diplo.bci.pl...
    > chodzi. A o to że ktokolwiek mógł urzyć nieaktywowanej karty która
    przeszła
    > zwykłym listem, i narobić dowolnego debetu. Żebyś widział ten opad szczęki
    w
    > banku i nie dowierzanie. Dopiero jak dałem kwitek z maszyny to powoli
    > zaczeli rozumieć że to się _stało_ że tak się da!, potem telefony do
    centrum
    > autoryzacji i tam też nie wierzyli...

    Aż nie chce mi się wierzyć, żeby w BPH byli sami idioci, którzy nie wiedzą,
    że KK można płacić dowoli w żelazku, a nawet w POSach może nie być
    autoryzacji i też niczego nie trzeba aktywować.

    Jeśli tak, to jeszcze bardziej bank pogrąża, bo zrobił akcję, której skutków
    w ogóle nie zna.

    Ciekawe ile popłyną na manewrach w stylu: dostał gość kartę, pojechał do
    sklepu z żelazkiem, zrobił zakupy, a potem złożył reklamację, że żadnej
    karty nie dostał, więc nie rozumie dlaczego go obciążają :-/

    Pozdrawiam,
    Washko

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1