  • Data: 2004-02-18 14:35:12
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Artur Czeczko" <n...@e...one.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "KK" <n...@n...com> napisał w wiadomości
    news:c0vrrt$v67$1@news.polbox.pl...

    > Więc zrozum, że _naprawdę_ potem po kilku takich akcjach tego typu
    klientów
    > (którzy wcale nie chcą oszukać tylko szukają dziury w całym / bawią się /
    > nudzą się / są złośliwi / są ciekawi - niepotrzebne skreślić) banki
    > rezygnują z różnych ułatwień dla normalnych klientów.

    A co to za ułatwienie, jeśli i tak trzeba pójść do banku?
    Nie wystarczyłoby zwyczajne powiadomienie "w banku czeka na pana
    karta, proszę się zgłosić po odbiór"?

    > Zwykły klient by się ucieszył, że dostał kartę i by skorzystał albo by
    > powiedział - nie jestem zainteresowany. Oszust - by zaczął kraść na nią.

    Załóżmy, że bank wysłał taką kartę do mnie, lecz z jakichś powodów
    ona do mnie nie dotarła, tylko ktoś niepowołany zrobiłby sobie zakupy.
    Teoretycznie wszystko dałoby się odkręcić, być może nie poniósłbym
    żadnych kosztów (a, przepraszam, za wysłanie do klienta listu
    z przeprosinami płaci się 3,90 czy jakoś tak), ale jak sobie pomyślę,
    ile musiałbym chodzić, wyjaśniać itp...
    Dziękuję za takie ułatwienia.
    Bardzo bym prosił, aby mój bank:
    1) przysyłał mi tylko takie karty, które zamówię,
    2) jeśli je wysyła pocztą, to zupełnie nieaktywne.

    Pozdrawiam,
    Artur