  • Data: 2004-02-18 14:35:01
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: Radosław Popławski <r...@a...net.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Wed, 18 Feb 2004 15:20:10 +0100, w <c0vs4o$7n0$1@achot.icm.edu.pl>, "Artur
    Czeczko" <n...@e...one.pl> napisał(-a):

    > Z czego tu się śmiać? Jak ktoś nie potrzebuje karty kredytowej, to nie
    > powinien jej brać.

    No i? Widać potrzebował, bo ją zamówił. A teraz sam nie wie po co...

    > przez
    > na
    >
    > Jeśli Ty masz takie duże pojęcie o kartach, to na pewno wiesz, że do
    > płacenia w internecie najlepiej mieć kartę przypiętą do rachunku,
    > na którym nie trzyma się środków i przelewa odpowiednią kwotę
    > tuż przed wykonaniem transakcji.

    Dla mnie to za duży kłopot. Jak ktoś jest boidupa i boi się reklamacji, to
    niech sobie tak używa karty.

    > A tu jest mowa o karcie kredytowej,
    > więc się tak nie da.

    No to chyba tym lepiej, nie znikną mu wszystkie środki z konta.

    > Jeśli płacenie przez internet to jedno z najmniejszych niebezpieczeństw,
    > to jakie znasz większe, wynikające z używania kart?

    Przeczytaj lekturę grupy, zwłaszcza posty o fraudach i powiedz mi ile z nich to
    problemy związane z lewymi zamówienia przez net?