eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarta kredytowa - nie mila niespodzianka.Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.onet.pl!new
    sfeed.gazeta.pl!news.internetia.pl!news.polbox.pl!not-for-mail
    From: "KK" <n...@n...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Date: Wed, 18 Feb 2004 15:46:05 +0100
    Organization: Swiat Internet S.A. - Grupa Netia
    Lines: 25
    Message-ID: <c0vtrf$3ef$1@news.polbox.pl>
    References: <c0vd86$1r3$1@diplo.bci.pl> <c0vfgb$laa$1@inews.gazeta.pl>
    <c0vgkb$3ga$1@diplo.bci.pl> <c0vjdn$eoo$1@news.polbox.pl>
    <c0vkm8$53s$1@diplo.bci.pl> <c0vrrt$v67$1@news.polbox.pl>
    <c0vt0s$9ie$1@achot.icm.edu.pl>
    NNTP-Posting-Host: dsl.dronet.gliwice.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; charset="iso-8859-2"
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: news.polbox.pl 1077115567 3535 213.216.88.26 (18 Feb 2004 14:46:07 GMT)
    X-Complaints-To: n...@p...pl
    NNTP-Posting-Date: 18 Feb 2004 14:46:07 GMT
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:286249
    [ ukryj nagłówki ]

    > A co to za ułatwienie, jeśli i tak trzeba pójść do banku?
    > Nie wystarczyłoby zwyczajne powiadomienie "w banku czeka na pana
    > karta, proszę się zgłosić po odbiór"?

    A to już inna sprawa, ze to BPH :))))

    > Bardzo bym prosił, aby mój bank:
    > 1) przysyłał mi tylko takie karty, które zamówię,
    > 2) jeśli je wysyła pocztą, to zupełnie nieaktywne.

    Musisz zmienić bank. Są banki, w których nie trzeba chodzić, wyjaśniać.
    Można dzwonić (choć z różnym skutkiem ;))))
    A mi by było miło dostać nową kartę kredytową - po prostu albo bym
    skorzystał albo wpiął do klaserka :) A gdyby mi kto ukradł? IMHO bank
    powinien to przewidzieć i nie wiemy jakie BPH ma procedury na tę okoliczność
    (nie wiem na ile są user-friendly bo nie korzystam :).
    Powienien mieć - tzn. wprowadza ułatwienie wiążące się z większym ryzkiem
    ale musi być przygotowany na to by zakladać niewinność klientów w tej części
    procesu, którą sam z własnej woli (w celach promocyjnych) ułatwia. I ja
    jestem za takim ułatwianiem.

    Pozdrawiam
    KK


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1