  • Data: 2004-02-19 11:31:22
    Temat: Re: Karta kredytowa - nie mila niespodzianka.
    Od: "Andrzej Boloczko" <a...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "devnull" <d...@n...net> wrote in message
    news:jpe730tj1nju0oudq2lahaimupivsko8ud@4ax.com...

    > Tez pamietam, ze w tym watku gdzies tak napisal.

    Tak, napisal, ze byla to karta plaska. Ja dostalem od nich
    niezamowiona karte wypukla. Po rozmowie w banku okazalo sie, ze
    rzeczywiscie mieli blad w systemie, i powysylali plaskie karty
    wstepnie aktywowane. Nie popelnili tego bledu z wypuklymi.
    Takie info dostalem bezposrednio w banku BPH.

    Pozdrawiam
    Andrzej B