  • Data: 2004-06-05 21:34:20
    Temat: Re: Karta kredytowa w internecie
    Od: k...@p...onet.pl szukaj wiadomości tego autora

    > Zwykle bardzo niebespieczne, zaleca się użwanie kart wirtualnych które na
    > codzień sa puste, a gdy chcesz nimi zapąłcić odpowiednio je ładujesz. Nalezy
    > sprawdzac certyfikat na stronie i czy połaczenie jest szyfrowane bo jak ktoś
    > znajdzie twój numer, date ważności imie nazwisko i ewentualnie kod cvv2 to
    > juz po karcie.

    Slucham??? "Zwykle bardzo niebezpieczne"??? Coz... Ja przewalilem juz przez
    swoje karty kredytowe zakupow przez internet w sumie za grube tysiace czy
    nawet wiecej robiac wiele transakcji na roznych strona, polskich i
    zagranicznych (glownie amerykanskich)... NIGDY mi sie nie przytrafily zadne
    problemy. Dodatkowo place karta Citka, wiec i tak jak przyjdzie co do czego,
    to reklamacje mam uznana (proponuje przeszukac forum w tym temacie)...

    PS. Czyli stwierdzenie zwykle niebezpieczne jest chyba jednak MOCNO
    przesadzone. Jedyne o czym trzeba pamietac, to zeby sie nie szlajac po jakichs
    dziwnych sklepach internetowych i patrzec czy jest klodeczka na polaczeniu..

    Pozdrawiam,
    Karciarz01