    From: Bartosz 'xbart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karta rozliczana w USD do krajow arabskich
    Date: Tue, 24 Jul 2007 11:25:04 +0200

    Dnia Thu, 19 Jul 2007 19:11:27 +0200, Gabriel napisał(a):

    > chodzi mi o to, że wybiore syryjska walute to pojdzie ->usd->pln,
    > a chcialbym karte w ktorej korzystnie wyjdzie syp->usd, bo konto w usd
    > bedzie.

    Proponuje żebyś sprawdził w Polbanku. Założyłem tam ostatnio konto
    (jest osobny temat na grupie) i z tego co mi powiedzieli u niech nie ma
    żadnych przeliczeń czyli np jestem w Londynie i coś kupuje to GBP > PLN
    i nic po drodze. Z tego co wiem mają możliwość założenia rachunków
    walutowych czyli uzyskał byś to co chcesz. Prowizja od wypłaty za
    granicą jest 8zł, więc przelicz czy ci się to opłaca czy nie lepiej
    poszukać karty która będzie miała prowizję w % od wyciąganej kwoty.
    Prowizja % jest korzystniejsza przy częstych drobnych wypłatach,
    prowizja stała w PLN przy jednorazowych i większych wypłatach - tak z
    matematyki wychodzi ;)