  • Data: 2003-10-02 08:32:35
    Temat: Re: Karta w CITI
    Od: "Borys" <t...@N...gazeta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witaj

    > ygreko <y...@n...space.pl> napisał(a):

    > osobiscie po ponad roku uzywania ichniejszej karty kredytowej
    > CALKOWICIE ODRADZAM KOMUKOLWIEK KORZYSTANIE Z KARTY KREDYTOWEJ CITIBANK, BO
    > W ZASADZIE NIE MOZNA NAZWAC ICH ZLODZIEJAMI, ALE ODSETKI ZA EW. SKORZYSTANIE
    > Z KREDYTU NA KARCIE WSZEDZIE INDZIEJ SA DUZO NIZSZE, a prestiz z posiadania
    > karty z napisem citibank nijak sie nie ma do haraczu im placonego

    > zmieniam bank, zmieniam karte, jestem szczesliwy z tego powodu

    Pewnie Twoja pensja poszla w dol, lub straciles prace, rozumiem i szanuje
    Twoj wybor, bardzo sluszny moim zdaniem. Musisz sporadycznie uzywac karty,
    skoro nie widzisz jej zalet.

    Bo widzisz, z karty kredytowej trzeba umiec kozystac,
    jesli uwazasz, ze jest tak "zlym" produktem, to napisz prosze konkretnie co
    widzisz w niej zlego ?
    Tylko prosze, bez CapsLocka, mam okulary, ale widze dobrze i male literki.

    Haracz ? He he, dobre sobie.
    Jednak to prawda z tym "pieniactwem" w Polsce.

    Pozdrawiam serdecznie,
    Borys,