  • Data: 2005-11-22 10:14:56
    Temat: Re: Karta wypukla nie koniecznie kredytowa [ zł / euro / $ ]
    Od: "darnok" <d...@a...spam.ch> szukaj wiadomości tego autora

    Michal Jankowski <m...@f...edu.pl> wrote:

    > Skoro i tak juz wspolzyjesz z tym bankiem...:
    >
    > http://www.pekao.com.pl/indywidualni4s2.xml?/sid=34/
    lang=PL

    > MJ

    Przeciez powiedzial ze mu bank nie chce dac zadnej z powyzszych poza
    maestrem.
    Ja dodam ze ostatnio chcialem wypukla karte (kredytowa na przyklad) w tym
    banku i tez jak sie kiedys staralem to robili problemy bo brak stalych
    wplywow (czyli stalej pracy). Przy niedawnej wizycie w banku zagadneli mnie
    o karte to im powiedzialem ze przeciez nie chcieli mi dac. Zaproponowali mi
    karte - dowolna z powyzszych z zabezpieczeniem normalnie oprocentowana
    lokata. Poniewaz mi zalezalo , zgodzilem sie. Karte szybko dostalem, jednak
    o dziwo lokaty mi nie zalozyli i pieniedzy nie zablokowali. Moze uznali ze
    jestem dla banku wiarygodny majac u nich konto 6 lat, a sama kwota limitu o
    jaka wniskowalem nie byla znow taka wysoka - tylko 2kPLN.

    --
    darnok