  • Data: 2009-04-10 04:40:37
    Temat: Re: Karty Citi: BP i Plus
    Od: "Szymon" <n...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > a nie sądzisz, ze stacje ktore nie daja punktow lojalnosciowych, a np
    > kupuje hurtowo paliwo BP sa tanszo o conajmniej 0,15 PLN / litrze ?

    W moim mieście wszystkie stacje trzymają bardzo podobną cenę. Gdy w marcu
    Neste było tańsze o 13gr/l na ON przy zakupie kartą to Shell wprowadził
    swoją promocję i już tylko 3gr/l wyniosiła różnica.
    Jest całkiem możliwe, że jakieś małe prywatne stacyjki mają taniej, ale
    osobiście nie mam przekonania do tankowania na takowych.