eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!news.nask.pl!news.nask.org.pl!news.unit
    0.net!feeder.erje.net!1.eu.feeder.erje.net!feeder2.ecngs.de!ecngs!feeder.ecngs.
    de!81.171.118.61.MISMATCH!peer01.fr7!futter-mich.highwinds-media.com!news.highw
    inds-media.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.news.neostrada.pl!unt-spo-a-01.
    news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    References: <a...@n...neostrada.pl>
    <3...@g...com>
    <p6239c$dhb$1@node2.news.atman.pl>
    <e...@g...com>
    <p63m0p$lpo$1@node1.news.atman.pl>
    In-Reply-To: <p63m0p$lpo$1@node1.news.atman.pl>
    Subject: Re: Karty PKO B.P nie weryfikują pin przy drugiej próbie?
    Date: Thu, 15 Feb 2018 13:02:13 +0100
    MIME-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    Importance: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
    Lines: 22
    Message-ID: <5a8576c6$0$575$65785112@news.neostrada.pl>
    Organization: Telekomunikacja Polska
    NNTP-Posting-Host: 83.26.152.117
    X-Trace: 1518696134 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 575 83.26.152.117:56415
    X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
    X-Received-Bytes: 2229
    X-Received-Body-CRC: 1492517897
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:635515
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:p63m0p$lpo$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 2018-02-15 o 10:48, Kris pisze:
    >Teraz to już teoretyczne dywagacje, ale pamiętam z czasów lat '90,
    >jak rozkminiano takie tematy, to wniosek był taki, że o uznaniu
    >reklamacji nie świadczyło to, że podpis nie jest twój, tylko to, że
    >podpis na slipie jest inny niż na karcie. A że karta była skradziona,
    >to przeprowadzenie takiego dowodu było zwykle niemożliwe.

    Mozna miec kserokopie, nawet poswiadczona notarialnie ... albo sie
    zwrocic do dwoch innych sklepow, w ktorych kupowano wczesniej, i na
    ich slipach jest podpis taki jak na karcie :-P

    >Potem się pojawiły pierwsze ubezpieczenia środków na karcie, co nie
    >miałoby sensu, gdyby rzeczywiście podpis ręką złodzieja miał
    >unieważniać transakcję.

    A teraz bedzie w PL tak, ze "klient mogl zawrzec umowe ubezpieczenia,
    ale odmowil, czyli chcial wziąc odpowiedzialnosc na siebie" :-P

    J.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1