    From: "bradley.st" <b...@g...pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kredytowe CITI
    Date: Mon, 25 May 2009 16:06:27 -0700 (PDT)

    On 25 Maj, 18:31, Mithos <f...@a...pl> wrote:

    > Natomiast pamiętam pewien klub fitness, gdzie obsługa się dziwnie
    > patrzyła jak ktoś nie wyciągał co najmniej Golda "panie tu złote i
    > platynowe karty działają, więc to z pana kartą jest coś nie tak, a nie z
    > naszym terminalem".

    :)

    Za jedyne $300 blokady + $29/rok:

    http://tinyurl.com/3jpo8p

    Demokratycznie, Platynowo (nawet z Plusem), dla kazdego. I jaka
    stylowa! :)

    > W Polsce ludzie kompletnie się na kartach nie znają i pewnie Czarnego
    > Centuriona nikt by tu nie rozpoznał. Nieliczni wiedzą, że od Golda wyżej
    > jest Platyna, pojęcie "czarnych" kart praktycznie nie istnieje (pomimo,
    > że przecież takich już trochę jest).

    Przecietny sprzedawca w przecietnym sklepie chyba nigdzie by nie
    rozpoznal.

    Ja sie zawsze bezczelnie gapie na to co ludzie wyciagaja z portfeli.
    Niedawno w kawiarni pani przy stoliku obok placila tym:

    http://tinyurl.com/4rhz7c

    I obslugi absolutnie nie ruszylo. :)
    Za to karty z foto ukochanego kiciusia zazwyczaj wywoluja calkiem mile
    komentarze kelnerek.

    Piekne. Po prostu piekne. :)