eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKarty kredytowe w Polsce coraz droższe i trudniej dostępne.Re: Karty kredytowe w Polsce coraz droższe i trudniej dostępne.
    From: "Marcin" <u...@u...eu>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kredytowe w Polsce coraz droższe i trudniej dostępne.
    Date: Thu, 28 May 2009 23:23:15 +0200

    Witam

    Użytkownik "RK" <n...@o...pl> napisał w wiadomości
    news:gvlvnb$ig2$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > No to wychodzi na to, że jestem świadomym ;)

    To nie dajesz bankowi za duzo zarobic na sobie:)

    > No właśnie. Czyta i zastanawia się czy przechwałki niektórych piszących o
    > posiadaniu kilku, kilkunastu kart za które nic nie płacą (a nawet
    > zarabiają na nich) są prawdziwe?

    Trudno powiedziec, ktore sa prawdziwe a ktore nie
    w przypadku limitow..
    Ale jezeli informace podawane w postach
    o zwolnienu z oplat sa prawdziwe to warto
    z nich skorzystac.Dzieki temu mam Citi za darmo:)

    > Trochę jednak tych kart używam (także za granicą) i z doświadczenia wiem,
    > że wskazane jest mieć karty przynajmniej dwóch różnych systemów. Chociaż
    > nawet to nie jest gwarancją, że wszędzie (Niemcy) da się zapłacić kartą. A
    > debetówkę do ROR też mam.

    Czy chodzi o to by karty byly 'wypukkle'?
    Debetowki tez moga byc wypukle. Za darmo
    debetowy MasterCard w Citi, W Multibanku
    30 PLN/rok za wypukla Vise (niewiele drozej
    niz VE). W innych bankach moze tez cos jest.

    Pozdrawiam,
    Marcin