  • Data: 2004-09-14 09:38:02
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: JaKi <j...@g...plbzdodatkow> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia Tue, 14 Sep 2004 08:37:21 +0000 (UTC), kz0 <k...@g...pl>
    napisał:

    > Tak zanaczylem uregulowany, wiek mój wskazuje ze tak jest, podalem moje
    > lata.Coś wydaje mi sie , ze mB jest niereformowalny. Przeszedłem różne
    > wpisy i
    > NIC.Nie bede wpisywal lipy, choć na sile tak można.
    > pzdr. kz0

    mBank jest guuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuupi :D Znajomej wypełnialiśy wniosek -
    wyszło jej że może dostać golda z 22 k limitu na podstawie wpływów lub 32k
    na podstawie dochodów. Wzielismy na zwykla VC 10k. Po zaakceptowaniu tego
    przeskakuje do podania danych pracodawcy, telefonów itp. Tu znajoma sie
    wq**** bo stwierdziła, że skoro proponują jej na podstawie historii
    rachunków to nie będą za nią wydzwaniali do pracy ;-) I na tym się
    skończyła jaj przygoda z mBankową KK

    --
    JaKi