  • Data: 2004-09-14 18:30:27
    Temat: Re: Karty kredytowe w mBanku za darmo
    Od: "Jaco" <n...@c...com> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik <k...@g...pl> napisał w wiadomości
    news:ci4j5a$j1q$1@inews.gazeta.pl...
    > Po wejsciu na ekonto przeczytałem:
    > Twoje średnie wpływy do mBanku wyniosły 6220zł. Na tej podstawie możesz
    > ubiegać się o kartę kredytową bez zbędnych formalności. Sprawdź we
    wniosku,
    > jaki limit możesz otrzymać - kliknij dalej. ZROBILEM TAK. NA KOŃCU
    > DOWIEDZIAŁEM SIE ZE NIE MAM ZDOLNOŚCI KREDYTOWEJ.
    [...]

    Ten system jest głupi. Ja miałem podobną historię, też się dowiedziałem że
    nie mam zdolności kredytowej gdy napisałem że moje miesięczne wydatki są
    takie same jak dochody. W momencie gdy wpisałem że mam wydatki trochę
    mniejsze to okazało się że mam zdolność kredytową LOL Z trudem mogę
    dopatrzyć tu się jakiejś logiki. Pracuję na umowę o dzieło co o dziwo nie
    przeszkodziło w przyjęciu mojego wniosku. Zobaczymy co się z nim dalej
    stanie :)

    Jaco