    From: Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty kretytowe z ubezpieczeniem podróżnym
    Date: Sat, 14 Apr 2007 09:43:58 +0200

    Przekopałam się przez większość banków i uzupełniam informacje, może
    komuś się przydadzą. Dane, które mnie przede wszystkim interesowały to
    suma ubez. KL, ubezpieczalnia i max. długość podróży objętej ubezp.

    On 2007-03-29, Renata Gołębiowska <R...@a...waw.pl> wrote:

    >>> 1. Pekao/Lot
    41500Euro; Allianz, 60 dni

    >>> 2. KK Gold Invest Bank

    Warta, więc pewnie kicha, ale czekam na OWU mające przyjść mailem.

    Platinum - 150tys zł
    World Signa - 7 500 000 euro, jakby ktoś spełniał warunki:)

    Hestia, przez 12 miesięcy albo przez okres ważności kart, nie pamiętam
    dokładnie, ale długi. OWU są na stronie bph, więc łatwo doczytać.

    Trzeba płacić za podróż kartą.

    > Dorzucam jeszcze złotą visę ing, ale tam też dziadowska Warta, czyli
    > koszty ambulatoryjne tylko 1000E, szpitalne 15000E

    Toyota - szpitalne 100tys zł, ambulatoryjne - 6tys zł, czyli
    dziadostwo; podobno nie ma ograniczeń w długości pobytu, ale to info z
    infolinii; Toyota Bank Assurance

    mBank złota visa 100tys zł; 60 dni

    Fortis Visa Gold - Cigna STU; 65tys (nie mogę znaleźć max długości
    pobytu, choć mam OWU, więc może nie ma ograniczenia)
    Platinum - 80tys zł 30 dni; Generali
    AmExy - nie udało mi się niczego dowiedzieć

    BOŚ złota MC - oczekuję na OUW na maila

    BGŻ - marne limity, 10tys euro złota MC
    50tys zł złota Visa

    Kredyt Bank - Warta, więc nawet nie ma co dalej czytać

    Nordea - Platinum 300 tys zł AIG, 60 dni
    MC Standard - 100tys zł AIG, 90 dni
    MC Gold - 200tys zł 90 dni

    PKO BP - Diners Club, AIG, ale trzeba opłacić kartą całą podróż, co
    jest sformułowaniem na tyle niejasnym, więc chyba nie warto ryzykować.

    DB Visa Gold - Warta, więc do niczego.

    Dominet - marnie, bo 10tys zł.

    VW, ale to nie kredytówka - złoty pakiet 100tys zł, 12 miesięcy,
    Hestia; srebrny - 50tys.

    Oczywiście do powyższego jest oczywisty disclaimer.

    Uzupełnienia i poprawki mile widziane.

    Renata