eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiEuronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<) › Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów :-<)]
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.int
    ernetia.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
    From: "BaLab" <b...@p...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów
    :-<)]
    Date: Mon, 13 Jan 2003 11:42:21 +0100
    Organization: Internet Partners
    Lines: 32
    Message-ID: <avu59s$1rjt$1@news2.ipartners.pl>
    References: <1...@n...onet.pl>
    <1...@n...onet.pl> <avs5l4$4ee$1@news.gazeta.pl>
    <avsht0$jk$1@news.tpi.pl> <avsm1r$hqk$2@news.gazeta.pl>
    NNTP-Posting-Host: 195.94.212.26
    X-Trace: news2.ipartners.pl 1042454652 61053 195.94.212.26 (13 Jan 2003 10:44:12 GMT)
    X-Complaints-To: a...@i...pl
    NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2003 10:44:12 GMT
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Priority: 3
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221875
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
    news:avsm1r$hqk$2@news.gazeta.pl...
    > Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
    > news:avsht0$jk$1@news.tpi.pl...
    > >
    > > Ale zawsze ktoś taką odpowiedzialność finansuje. W ostatecznym
    rozrachunku
    > > klient. Więc taka odpowiedzialność = większy koszt korzystania z
    > bankomatu.
    > > Więc ja wybieram brak odpowiedzialności i koszty jak dotychczas.
    > >
    >
    > Masz racje nie bede sie domagal od mojego nowego providera poprawy jakosc
    > dostepu do sieci. Co z tego, ze ginie 60% pakietow, przeciez nie
    gwarantuje
    > minimalnego transferu. Dsotep do Internetu mam, fakt 10 razy wolniej niz
    na
    > sdi i troche drozej, ale mam ;).

    Ech, gdyby 60% dostepu do bankomatu kończyło się niepowodzeniem to
    rzeczywiście warto byłoby domagać się poprawy. Mi - chociaż mam z 8 kart w
    portfelu i używam ich ilka razy dziennie - w ciągu ostatniego roku problemy
    przytrafiły się może 3-4 razy, w tym 2 razy przy wypłącie z bankomatu, a raz
    lub 2 przy płatności w kasie. Sądzę, że koszt wyeliminowania tych awarii
    byłby większy niż straty jakie przez nie poniosłem (to jest taka hiperbola -
    im bliżej ideału tym koszt zlokalizowania i wyeliminowania kolejnego błędu
    systemu drastycznie wzrasta). A koszty przecież musi pokryć klient.

    Pozdrawiam,
    BaLab


Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1