-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!mimuw.edu.pl!news.mimuw.edu.pl!news.int
ernetia.pl!news.ipartners.pl!not-for-mail
From: "BaLab" <b...@p...com>
Newsgroups: pl.biznes.banki
Subject: Re: Karty - ogolnie [ bylo: Euronet zgłupiał!! (i narobił mi kłopotów
:-<)]
Date: Mon, 13 Jan 2003 11:42:21 +0100
Organization: Internet Partners
Lines: 32
Message-ID: <avu59s$1rjt$1@news2.ipartners.pl>
References: <1...@n...onet.pl>
<1...@n...onet.pl> <avs5l4$4ee$1@news.gazeta.pl>
<avsht0$jk$1@news.tpi.pl> <avsm1r$hqk$2@news.gazeta.pl>
NNTP-Posting-Host: 195.94.212.26
X-Trace: news2.ipartners.pl 1042454652 61053 195.94.212.26 (13 Jan 2003 10:44:12 GMT)
X-Complaints-To: a...@i...pl
NNTP-Posting-Date: 13 Jan 2003 10:44:12 GMT
X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 5.50.4807.1700
X-MSMail-Priority: Normal
X-Priority: 3
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V5.50.4807.1700
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.biznes.banki:221875
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "MK" <m...@i...pl> napisał w wiadomości
news:avsm1r$hqk$2@news.gazeta.pl...
> Użytkownik "BaLab" <b...@p...com> napisał w wiadomości
> news:avsht0$jk$1@news.tpi.pl...
> >
> > Ale zawsze ktoś taką odpowiedzialność finansuje. W ostatecznym
rozrachunku
> > klient. Więc taka odpowiedzialność = większy koszt korzystania z
> bankomatu.
> > Więc ja wybieram brak odpowiedzialności i koszty jak dotychczas.
> >
>
> Masz racje nie bede sie domagal od mojego nowego providera poprawy jakosc
> dostepu do sieci. Co z tego, ze ginie 60% pakietow, przeciez nie
gwarantuje
> minimalnego transferu. Dsotep do Internetu mam, fakt 10 razy wolniej niz
na
> sdi i troche drozej, ale mam ;).
Ech, gdyby 60% dostepu do bankomatu kończyło się niepowodzeniem to
rzeczywiście warto byłoby domagać się poprawy. Mi - chociaż mam z 8 kart w
portfelu i używam ich ilka razy dziennie - w ciągu ostatniego roku problemy
przytrafiły się może 3-4 razy, w tym 2 razy przy wypłącie z bankomatu, a raz
lub 2 przy płatności w kasie. Sądzę, że koszt wyeliminowania tych awarii
byłby większy niż straty jakie przez nie poniosłem (to jest taka hiperbola -
im bliżej ideału tym koszt zlokalizowania i wyeliminowania kolejnego błędu
systemu drastycznie wzrasta). A koszty przecież musi pokryć klient.
Pozdrawiam,
BaLab
Następne wpisy z tego wątku
- 13.01.03 14:37 s...@s...org
- 13.01.03 15:53 Tomcio
- 13.01.03 15:28 RobertS
- 13.01.03 16:32 s...@p...onet.pl
- 13.01.03 21:42 Kazimierz
Najnowsze wątki z tej grupy
- Promocje w żubrze - i reklamacje.
- Kantor spolecznosciowy w banku
- Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- Oszustwa z Blikiem
- scam na bankomat?
- Płatności pasywną obraczką NFC
- a to mi lotto
- pokolenie Z
- złoty słaby
- Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- stopa depozytowa
- Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- OT Chleba naszego powszedniego...
- Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego
Najnowsze wątki
- 2024-06-26 Promocje w żubrze - i reklamacje.
- 2024-06-26 Kantor spolecznosciowy w banku
- 2024-06-24 Rozładowanie karty wirtualnej w mBanku i stan salda rachunku
- 2024-06-21 Oszustwa z Blikiem
- 2024-06-20 scam na bankomat?
- 2024-06-19 Płatności pasywną obraczką NFC
- 2024-06-18 a to mi lotto
- 2024-06-17 pokolenie Z
- 2024-06-13 złoty słaby
- 2024-06-11 Okresowa weryfikacja klienta w mBanku
- 2024-06-10 stopa depozytowa
- 2024-06-06 Masz konto w Alior Bank? Eksperci ostrzegają
- 2024-06-05 OT Chleba naszego powszedniego...
- 2024-06-02 Dają gdzieś więcej niż 3,5%?
- 2024-05-27 Ekspert Zdalnej Obsługi Klienta Zamożnego