  • Data: 2005-02-16 13:30:00
    Temat: Re: Karty płatnicze pre-paid???
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...WYTNIJ.info> szukaj wiadomości tego autora

    Slawek Kos napisał(a):

    > Czy aby na pewno umowa dla karty powstalej z zalozenia jako karta
    > "podarunkowa" (tak ja reklamowali) zabrania jej uzywania przez kogos innego
    > niz wlasciciel?
    > Mozesz przytoczyc stosowne zapisy?

    Podarunkowa karta ING polega na tym, że nowy właścieil karty musi
    przyjśc do oddziału i zapisać ją na siebie, tym samym podpisując umowę.
    Zanim tego dokona nie może z niej korzystać.

    Zapis? Regulamin kart przedpłaconych ING.

    Ot i cała 'podarunkowość'.

    > A co sie ma zlego stac?

    A dajmy na to jakaś weryfikacja w momencie zakupów. Tożsamość
    niepotwierdzona - w najlepszym wypadku zastrzeżenie i zatrzymanie karty
    (zniszczenie).
    Nie znam dokładnych procedur, i średnio chce mi się do nich dobierać.

    > Wlasciciel konta oczywiscie odpowiada za to co uzytkownik wykorzystal z
    > salda konta, ale skoro sie na to godzi darowujac karte....

    Odpowie za to - owszem. Ale nie może się na to zgodzić w świetle umowy
    (cos mi świta że ustawa o EŚP też o tym coś wspomina).

    To, że na karcie nie ma nazwiska to jedynie kwestia techniczna. Nie
    znaczy to, że posługiwać sie nią może każdy jej okaziciel.

    A karty eurobanku? Też sugerujesz, że może się nimi posługiwać każdy?