    From: "Dawid Kulbicki" <d...@W...kulbi.prv.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty przedpłacone BZ WBK... amok
    Date: Mon, 6 Feb 2006 22:48:13 +0100

    Marcin Żyła wrote:
    > Chciałem dziś kupić karte przedpłaconą BZ WBK tą doładowywalną.
    >
    > Cała warszawa "nie ma kart, nie prowadzimy" lub jednej, jedynej osoby
    > w oddziele upoważnionej do zawarcia umowy nie ma w pracy?
    > Jak oni do k.... nędzy chcą promować ten produkt?

    No chyba nie chcą.

    > Gdzie sprzeaz na pocztach etc? Po co przy pieniądzu elektronicznym
    > umowa? Dlaczego tylko wybrane oddziały mają toto w ofercie?

    A czytałeś ustawę o elektronicznych instrumentach płatniczych (hint: umowa o
    wydanie instrumentu pieniądza elektronicznego).

    A tak poza tym to mam poważne wątpliwości czy to jest instrument pieniądza
    elektronicznego. Oczywiście bank może sobie kartę tak nazwać, ale to jeszcze
    nie znaczy że jest IPE. Przecież to jest zwykła karta przedpłacona,
    powiązana z rachunkiem bankowym o ograniczonej funkcjonalności. Pieniądz
    elektroniczny nie znajduje się, wbrew temu co pisze bank, na karcie. Jest
    przechowywany na rachunku bankowym.

    --
    Dawid