    From: "witrak()" <w...@h...com>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Karty zbliżeniowe PayPass payWave a bezpieczeństwo
    Date: Wed, 03 Mar 2010 09:52:53 +0100

    On 2010-03-03 06:32, BK wrote:
    > On 2 Mar, 17:02, orcio <o...@N...pl> wrote:
    >
    > Tak ale jest to mozliwosc czysto teoretyczna dlatego zajmuja sie tym
    > jacyc studenci na konferencji, nie zas przestepcy na ulicy.

    > Zlodzieje stawiaja na metody szybkie i anonimowe, najlepiej
    > pozwalajace ukrasc gotowke lub duza sume pieniedzy "na raz".
    >
    > Natomiast chodzenie z czytnikiem w tlumie i "podbieranie" po 50 zl,
    > ktore trafia na okreslone konto bankowe za 3-4 dni to nie jest robota
    > dla przestepcow. Takim czyms moga sie zainteresowac jedynie amatorzy
    > chcacy wzbudzic zainteresowanie w internecie :)

    No, nieeee... Moim zdaniem orcio chciał raczej zaakcentować potrzebę
    stosowania domowych metod uzupełniania dziurawych technik
    zabezpieczania kart bankowych, skoro same banki nie kwapią się do
    profesjonalnego poprawiania tych technik.
    Ty sugerujesz, że dlatego, iż piszą o tym amatorzy, to należy rzecz
    lekceważyć.
    To ja zapytam: czy sądzisz, że napiszą o tym "zawodowcy" ? :-)

    witrak()
    PS. A szum w Internecie sprzyja rozprzestrzenianiu się wiedzy na te
    tematy, i to dobrze nawet jeśli zostaje ona przy tym spłycona...