  • Data: 2010-03-03 16:17:20
    Temat: Re: Karty zbliżeniowe PayPass payWave a bezpieczeństwo
    Od: "witrak()" <w...@h...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2010-03-03 11:35, orcio wrote:

    > Takie podejście wyręcza bezmyślnych klikaczy i odwodzi ich od zasady
    > ograniczonego zaufania w sieci, a w szczególności jeżeli chodzi o
    > relacje bank <---> internet.

    Bzdury Waść pleciesz, z wrodzonego optymizmu zapewne :-) - nie da
    się wyplenić bezmyślnego klikania jako takiego - niezależnie od
    sposobu, jakiego się używa, ze względu na właściwości populacji.

    Natomiast serwisów skracających jest sporo i prawie każdy stosuje
    inną konwencję (zajrzyj choćby na tinyurl.com czy tnij.pl).

    > Tu akurat punk widzenia zależy od punktu siedzenia, bo nie u każdego
    > czytnik interpretuje adresy jako linki np. http://tiny.pl/hgx4j! a skoro
    > trzeba go przekleic do paska adresu to po ctrl + V można jeszcze dodać
    > shift + 1.

    Powiedzmy, że tak jest w części przypadków. Nie zmienia to jednak
    nic, jeśli idzie o tych, co mają czytnik sensowny, a poza tym lepiej
    pokazywać, jak należy korzystać z opcji preview.

    > Nie lubię nic co mnie dotyczy, a dzieje się za moimi plecami lub bez
    > mojej zgody.

    No, to właśnie tinyurl.com sobie coś zapamiętuje (zresztą za to go
    nie lubię).

    Generalnie - lepiej przyznaj się, że leniuszek z Ciebie, leniuszek :)

    witrak()