  • Data: 2006-07-19 19:33:45
    Temat: Re: Kasa na lokatę wyparowała w mBanku!!!
    Od: "fotomania.pl" <lensring@NO_SPAM_lensring.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Nie Zachwycony" <z...@g...pl> napisał w
    wiadomości news:e9lhni$sk2$1@inews.gazeta.pl...
    > Wczoraj wieczorem mBank odparował mi 1500 zł z konta. Zrobiłem szybką
    lokatę w
    > ramach swojego rachunku, kasa zeszła z konta, ale NIE POJAWIŁA się jako
    lokata!
    > Więc nie mam jak lokaty odblokować, bo jej nie ma! WYPAROWAŁY moje
    pieniądze!

    Robiles to moze pomiedzy 00:00 a plus minus 00: 15 , jezeli cos robisz w
    systemach wewnetrznych Multi i Mbanku poniedzy tymi godzinami . Opoznienie
    ktorego nie powinno byc trwa czasami do 2 godzin i faktycznie mozna sie
    przewrocic kiedy przelewasz z konta np Multi --> Multi jakas kapuche z
    jednego schodzi a na drugim sie nie pojawia :))

    J.