  • Data: 2006-07-20 14:24:57
    Temat: Re: Kasa na lokatę wyparowała w mBanku!!!
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz> szukaj wiadomości tego autora

    Dnia 20 lip o godzinie 14:52, na pl.biznes.banki, Stefan napisał(a):

    > to chociaż powiedz jakie to tajne limity są nakładane na konta, żeby
    > przyszli użytkownicy się ich wystrzegali.

    Zgaduję.
    Limit błędnych logowań do mBanku?
    Tzw. "małe błędy" i "duże błędy".
    Zdaje się też do małych zalicza się błędne wpisanie np. hasła jednorazowego
    (obecnie pewnie kodu SMSa) - duże to błędne hasło przy logowaniu .... tych
    ostatnich może być chyba 5 a tych pierwszych zdaje się 50.

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany