eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 20:32:27
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał w wiadomości
    news:l6dnvg$mji$1@node1.news.atman.pl...
    >W dniu 2013-11-18 17:14, Robert Tomasik pisze:
    >> Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    >> news:d8a861a3-a91e-419f-8df8-f20b9d6ffb05@googlegrou
    ps.com...
    >> W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik
    >> Krzysiek napisał:
    >>> jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy
    >>> ze saldo >jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac
    >>> salda. zaplacil >karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar
    >>> zakupiony. a tu bank mowi ze >kasy nie bylo. co dalej? mozna dla
    >>> utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na >wysoka kwote i nie mozna
    >>> jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na
    >>> kasynie?) wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal
    >>> >wiecej niz chcial stracic w tym kasynie.
    >>
    >> W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.
    >>
    >> Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    >> odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.
    >
    > Trudno wydać pieniądze, nie wzbogacając się. To nie książka, że można
    > powiedzieć, że mole zjadły i nie ma.

    Można zgubić - to taki najprostszy sposób. Można komuś podarować.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1