eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKasjer pomylił się i dzwoni do klienta...Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
  • Data: 2013-11-18 19:57:51
    Temat: Re: Kasjer pomylił się i dzwoni do klienta...
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    W dniu 2013-11-18 17:14, Robert Tomasik pisze:
    > Użytkownik "Kris" <k...@g...com> napisał w wiadomości
    > news:d8a861a3-a91e-419f-8df8-f20b9d6ffb05@googlegrou
    ps.com...
    > W dniu poniedziałek, 18 listopada 2013 14:26:35 UTC+1 użytkownik
    > Krzysiek napisał:
    >> jestem ciekawy takiego procesu. przeciez klient moze byc nieswiadomy
    >> ze saldo >jest jakies podejrzanie zawysokie. moze nawet nie sprawdzac
    >> salda. zaplacil >karta, autoryzacja przeszla. kasa wydana, towar
    >> zakupiony. a tu bank mowi ze >kasy nie bylo. co dalej? mozna dla
    >> utrudnienia zalozyc ze to byla transakcja na >wysoka kwote i nie mozna
    >> jej latwo odkrecic. (hm..klient wyplacil w bankomacie i >stracil na
    >> kasynie?) wyplacal moze pijany i nie wiedzial co robi, ze wyciagnal
    >> >wiecej niz chcial stracic w tym kasynie.
    >
    > W sumie strracił/wydał nienależne mu pieniądze i oddać powinien.
    >
    > Zastosowanie będą miały przepisy o bezpodstawnym wzbogaceniu. Przy
    > odpowiednim tłumaczeniu może nie być obowiazku zwrotu.

    Trudno wydać pieniądze, nie wzbogacając się. To nie książka, że można
    powiedzieć, że mole zjadły i nie ma.

    --
    Liwiusz

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1