  • Data: 2009-05-27 21:12:46
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jeff <j...@g...SKASUJ-TO.pl> napisał(a):

    .. (ja tez jestem liberalem i naleze do
    > partii liberalnej w Kanadzie).

    :-)
    Nie wiem jakie są Twoje obserwacje, ale moim zdaniem jet nas na
    świecie bardzo mało. W Polsce ponad 90% populacji to socjaliści (IMO).

    > Dlatego politykom trzeba zawsze patrzec na lapy i nie wierzyc nawet tym,
    za
    > ktorymi sie glosowalo - bo wiadomo, ze wielu chodzi tylko o to aby sie
    > dostac do koryta, zasilanego przez spoleczenstwo intensywnie m.innymi przez
    > Ciebie i mnie tez.

    Wydaje mi się, że do władzy pchają się zasadniczo dwie grupy ludzi :
    1. Typy, którym zależy tylko na szmalu i ustawieniu się. Klasyczne prosiaki,
    dla których magnesem jest koryto.
    2. Psychole, których władza wprowadza w stan permanentnej ekstazy/upojenia
    ( dla nich forsa nie ma większego znaczenia ).

    .. oczywiście pełno jest typów pośrednich.

    Mówiąc prościej do władzy ciągną ludzie, którzy chcą sobie zrobić dobrze.
    Sobie - nie nam !

    pozdr.
    sys29