  • Data: 2009-05-28 09:56:21
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: " sys29" <s...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Umożliwiała, czy spowodowała? To wydaje się kluczowa różnica. Jeżeli,
    Twoim
    > zdaniem, spowodowała to na jakich miarach opierasz to twierdzenie. Czy
    tylko
    > wystarczy Ci przeświadczenie, czy masz jakieś dane?

    Pojawiła się możliwość, która została wykorzystana, więc jedno i drugie.
    A dokładniej wszystko to wcześniej zostało zaplanowane i wykonane.
    Nie mam żadnych danych. Opieram się na zaufaniu do publicystów, którzy
    na ten temat już wielokrotnie pisali, a rozmiar procederu szacowali
    powołując się na znane sobie analizy ekonomistów. Np. S.Michalkiewicz
    podał kwotę ok. 17 mld wypompowanych dolarów.
    Ponadto w tamtych czasach miałem kantor walutowy i siłą rzeczy interesowały
    mnie te sprawy. Więc opieram się także na własnych "wspomnieniach".

    pozdr.
    sys29