  • Data: 2009-05-29 07:45:48
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Dla mnie jeżeli poważny publicysta, osoba publiczna, posiada dogłębne
    > dane na temat takiego wałka i
    > nie idzie z tym do prokuratury wygląda podejrzanie.

    Przeczytaj sobie tą książkę człowieku, a dowiesz się że ci którzy o tym
    wiedzieli poszli jednak z tym do prokuratury....

    Via Bank i FOZZ - o rabunku finansów Polski Mirosław Dakowski, Jerzy
    Przystawa
    http://www.naszawitryna.pl/ksiazki_140.html

    zostali odprawieni z kwitkiem....

    Poczytaj sobie komentarze pod poniższą Przystawowsko/Anatolowską wymiana
    zdań, to dowiesz się że prokuratorzy mieli zająć się tym tematem srali w
    portki na sama myśl że mają zająć się sprawą w którą zamieszane jest ścisłe
    kieronictwo WSI wraz z 95% elit politycznych z lat 1989 .....

    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8099,fozz-dobra-cio
    cia-polskich-afer
    http://jerzyprzystawa.salon24.pl/8101,wojciech-blasi
    ak-w-odpowiedzi-anatolowi