  • Data: 2009-05-29 07:54:26
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: "Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    totus <t...@p...onet.pl> napisał(a):

    > Wymyślił, nie wymyślił. Nie o to w tej rozmowie chodzi. Chodzi o to, że
    > Michałkiewicz podał dane, że głupi partyjny agent Balcerowicz stworzył
    > mechanizm poprzez który okradziono Polskę z 17 mld $$, a on był na procencie
    > najpewniej. Problem w tym, że nie podał skąd się wzięły takie pieniądze
    > wtedy w Polsce, Jak wyglądał przepływ kapitału przy tym procederze i jak to
    > pogodzić z rosnącymi rezerwami dewizowymi. Dla mnie jeżeli poważny
    > publicysta, osoba publiczna, posiada dogłębne dane na temat takiego wałka i
    > nie idzie z tym do prokuratury wygląda podejrzanie. Ja to odbieram jako
> [...]

    ejjjj... kochana mlodziezy, nieladnie, b. niealdnie .....najnowszej historii
    Polski was nie ucza, a samemu sie nie chce pewnie sprawdzic?
    Sluchacie moze syreniego spiewu tutejszego idoten - XXL, ktory was epatuje
    swoja glupota i nieprawoscia, wykonujac swa krecia robote,raczej sluzbowo?

    A wiec droga dziatwo, byli tacy co chcieli postomunistycznej prokuraturze
    zglosic przekrety, to teraz mozna im tylko swiczke na grobie zapalic.

    Sprawa Fundusz Obsługi Zadłużenia Zagranicznego, to tylko jeden z wielu
    makabrycznych kryminalow i ordynarnej gangsterki.Za probe wyjasnienia tego
    przekretu, oficjalnie zyciem zaplacily dwie osoby z NIK : Michala Falzmanna i
    Waleriana Panke.
    Tak, wiem wiem - oczywiscie te zgony byly zupelnie przypadkowe:)

    Zerknij z laski swoje do tego linka i zorientuj sie jakie kwoty dewiz
    wchodzily wowczas w gre TYLKO z tego funduszu:

    http://tinyurl.com/mtf5uf