  • Data: 2009-05-29 13:58:49
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: " Jeff" <j...@g...SKASUJ-TO.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Endriu <n...@i...pl> napisał(a):

    > Każda konstruktywna i uzasadniona krytyka jest mile widziana......

    tylko wowczas kiedy twoj adwersarz rzeczywiscie potrafi taka konstruktywna i
    uzasadniona krytyke podac. Ten czlowiek na pewno do takich nie nalezy i
    dlatego brak argumentow najczesciej zastepuje wyzwiskami i pomowieniami
    (vide jego wczesniejsze posty np. pod moim adresem).
    Nie potrafi rowniez przyjac do wiadomosci ewidentnych faktow, tylko je
    ignoruje i oczernia bezpodstawnie ludzi. Czego wiec konstruktywnego od niego
    oczekujesz?

    > P.S. No i oczywiście chodzi też trochę o bluzganie.
    > Jeśli można się w tym temacie ograniczać, to warto to robić (dla naszego
    > wspólnego dobra) ....

    Obawiam sie, ze on dyskutowac jednak inaczej nie potrafi, bo tylko taki jezyk
    rozumie i takim sie tylko potrafi poslugiwac. Ale zycze powodzenia.

    Ja w tym sensu osobiscie nie widze, bo on nie wykazuje zadnych objawow dobrej
    woli.