  • Data: 2009-05-29 13:45:44
    Temat: Re: Katolickie spojrzenie na ekonomie i kryzys
    Od: "Endriu" <n...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale skoro uwazasz, ze z takimi ludzmi mozna dojsc do porozumienia, to
    > dyskutuj z nimi. Ja nie mam niestety takiej nadziei.Znam doskonale tych
    > ludzi
    > i metody ich dzialania.

    Wiadome że Sławek (XXL) reprezentuje całkiem inną bajkę niż my, i nie chciał
    bym się tutaj za bardzo o nim rozwodzić "bo jaki koń jest, każdy widzi ".

    Niemniej jednak wielkim plusem jego (i nie tylko jego) obecności na tej
    grupie jest to że może on (lub nie koniecznie on) dostrzec to, czego sami
    nie w pewnym momencie nie dostrzegamy ....

    "[...]
    Trend jest taki że w 1989 sam państwowy dług zagraniczny wynosił 64% PKB,
    natomiast na koniec 2008 całkowity dług Skarbu Państwa wynosił 45% PKB.
    [...]"

    Każda konstruktywna i uzasadniona krytyka jest mile widziana......

    P.S. No i oczywiście chodzi też trochę o bluzganie.
    Jeśli można się w tym temacie ograniczać, to warto to robić (dla naszego
    wspólnego dobra) ....

    Endriu
    http://drendriu.ovh.org/