  • Data: 2009-03-20 19:41:14
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    Jan Werbiński wrote:
    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Trudno się z tym nie zgodzić, ale...
    > :-)

    Jako notoryczny zwolennik gromadzenia srebra chcialbym przypomniec, ze
    Chiny przez stulecia
    wlasnie na tym metalu bazowaly swoj pieniadz. Wystarczyloby dzis nieco
    tylko dokrecic srube
    Zydom z Chicago i juz bysmy fruwali z ilorazem daleko lepszym
    zloto/srebro niz ten dzisiejszy 69.
    Niestety Panstwo Srodka tego nie robi. Moze jednak juz jest wkurwione
    mocno, bo dziesiatki
    milionow Chinczykow robiacych w eksporcie znalazlo sie na bruku.
    Dlatego pokladam nadzieje
    w malym konflikcie gdzies na Morzu Chinskim pomiedzy amerykanskim
    statkiem hydrologicznym(czytaj: szpiegowski)
    a chinskimi kutrami co go usilowaly pogonic. Mlodziezy przypomne, ze za
    sw.pamieci Lonki Brezhneva sowieci sie mocno
    ciskali ,wyraznie pompowano sytuacje w Berlinie. Byl rok 1969 i ja
    siedzialem w wiezieniu, mialem czas na czytanie szmatlawcow i na myslenie.
    Nagle propagandowe swinskie ryje jak na komende zamikly, konflikt jak na
    komende, odwolano. Wreszcie, po paru dniach zaczely wyciekac
    wiadomosci znad dalekiej rzeki Amur. To wlasnie Chinczycy tam
    prowokowali. Poczatkowo male przepychanki, pozniej juz cale bitwy graniczne.
    Sowieci byli przerazeni. Niedawno ogladalem w rosyjskich Viesti, TV
    on-line, jak to Rosjanie dzis z wielkim pospiechem umacniaja tam wyspy
    graniczne. Wylewaja beton w zmarzline tak aby sie te cholerne wysepki
    nie przesuwaly na rzece i nie dawaly Chinczykom pretekstu do
    przekraczania granicy.
    Boja sie do dzisiaj.
    Myslalem, ze majac owe 1.5 tryliona dolarow Panstwo Srodka uderzy i
    podbije gospodarczo/wykupi Rosje. Byc moze sie jednak myle.
    Gdy oni zobacza, ze ich dolary sa warte tyle co dolary Zimbabwe, moga
    sie zwrocic pko Ameryce.

    fatso