  • Data: 2009-03-20 22:21:59
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: "Baloo" <b...@o...eu> szukaj wiadomości tego autora

    "fatso" <f...@n...com> napisał w wiadomości news:NQSwl.180892

    > Dziekuje za link. Urbas pisze b. ciekawie chociaz moim skromnym zdaniem
    > nieco demonizuje.

    U samego Urbasia wkurza mnie trochę nadmierna megalomania i to jego
    pluralis maiestaticus ;-)
    Ale co do meritum to gada z sensem, choć też podobnie jak Ty, uważam, że
    demonizuje i chwilami przesadza.

    > W wielu sprawach mam podobny poglad a to jego wejscie z wojna, jako
    > lekarstwo na obecny kryzys, ja to czuje przez skore. Wojna- tak ale" by
    > proxy" oczywiscie, gdzies na peryferiach. Amerykanie ostatnio
    > cos mocno podskakuja Chinczykom, Tybet sobie przypomnieli. Nie
    > zawadziloby troche w tej sprawie postrzelac.
    > Albo pare bombek atomowych. Chinczyk by wtedy przestal miauczec o swoje
    > dolary.

    O ile Stany będą w - nomen omen - stanie utrzymać się do tej pory jako
    całość ;-)
    Już pojawiły się pierwsze pogłoski o możliwej rebelii i rozpadzie
    mocarstwa.