  • Data: 2009-03-21 04:53:41
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: fatso <f...@n...com> szukaj wiadomości tego autora

    bradley.st wrote:

    > No ba, w ???????? to pisali ze beda rozbiory, a wkrotce wybuchnie
    > wojna domowa:
    >
    > "??? ?????? 2009 ???? ????????????? ?????? ????? ???????? ?
    > ??????????? ????? ? ???, ? ????? - ? ??????? ??????????? ?? ?????."
    >
    > http://www.izvestia.ru/politic/article3122838/
    >
    > W The Wall Street Journal, gdzie bylo streszczenie, byla tez i mapka
    > porozbiorowa. W kolorze i w ogole. O, prosze:
    >
    > http://online.wsj.com/article/SB123051100709638419.h
    tml

    > Republika Kalifornijska i Hawaje - do Chin,
    > Alaska oczywiscie wraca do prawowitego wlasciciela,
    > Republika Teksasu przypada w udziale Meksykanom, a
    > Ameryka Atlantycka dolacza do Unii Europejskiej.
    >
    > Nie moglem tylko znalezc prognoz na temat wojny francusko-
    > meksykanskiej o Luizjane.

    Dobre! Co do tego Meksyku ktory byl mial pozrec Texas to ja bym sobie
    dal leb uciac za moja
    wlasna prognoze: krwawa rewolucja jest tam gwarantowana po tym jak USA
    uszczelnily granice.
    Juz teraz armia musiala interweniowac w pogranicznych rejonach gdzie
    nagminnie ucina sie ludziom glowy
    albo ich topi w beczkach z kwasem. Tak wiec rozpad USA to chyba mokre
    marzenie Moskali, ktorzy musieli
    oddac za naszego zycia wlasne mocarstwo.
    W USA bylem w listopadzie ub.roku. Przejechalismy z Mondrusia wschodnie
    wybrzeze bez klopotu. Zydzi gewaltuja
    bo im Madoff odebral miliardy ale poza tym jest spokoj. Mysle, ze gdy
    prawdziwy kryzys przycisnie to Stany Zjednoczone
    powroca do idei podzialu stanu California na dwa mniejsze stany. Ten
    drugi mial sie nazywac Jefferson. Po to wlasnie aby
    potezny stan-panstwo nie mogl rozbic calego panstwa.

    fatso