  • Data: 2009-03-22 13:38:46
    Temat: Re: Kiedy Chiny pękną?
    Od: Jerzy Olszewski <j...@i...com.pl> szukaj wiadomości tego autora

    viper pisze:
    > lat konsekwentnie rozwijają swoje firmy... i przyjeżdżają do nich helmuty i
    > tylko mlaskają... bo o takich liniach technologicznych to oni mogą tylko
    > pomarzyc...zmiany w sferze gospodarki zachodzą niekiedy błyskawicznie,
    > zobaczysz jak się sytuacja w europie zmieni w ciągu najbliższych lat... idą
    > bardzo ciężkie czasy, wszyscy dostaną po dupie... i wbrew różnym życzeniom
    > wybuchnie szalony protekcjonizm i UE stanie się wydmuszką... ale gdy kurz
    > opadnie to nasz kraj podniesie się jako jeden z pierwszych...

    Viper - a imię jego czterdzieści i cztery :)

    Wróć na ziemię. Tak mogłoby być. Tak być powinno. Niestety tak nie będzie.

    Wiesz dlaczego ? Bo jesteśmy najgorzej zorganizowanym państwem Europy.
    Bo proces zboczka w słynnej z biurokracji Austrii trwa 3 dni i kończy
    się wyrokiem, a w Pomrocznej podobny proces zapowiada się na wiele
    miesięcy , a może i lat. Bo naszą specjalnością jest potykanie się o
    własne nogi...
    Nie chce mi się podawać dalszych przykładów , ale jest ich całe mnóstwo
    i tak oczywistych , jak 150 stronicowa ustawa podatkowa i niekończąca
    się debata na temat budowy autostrad.