  • Data: 2009-07-08 12:22:45
    Temat: Re: Kiedy PR Rudego juz nie wystarczy
    Od: "george" <g...@v...pl> szukaj wiadomości tego autora

    "Pafcik" <s...@s...pl> wrote in message
    news:h32225$lbm$1@inews.gazeta.pl...

    > ciesz się że nie dopisał tych wszystkich popegeerowców co na kreskę i
    > zeszycik wino kupuja po sklepikach wiejskich
    >
    > jakby ich podsumować to pewnie by sie cos uzbierało, a to taka sama wina
    > Tuska jak i 200 mld kredytów hipotecznych
    >
    > swoją drogą jak rozumiem lepiej by było gdyby firmy budowlane nie budowały
    > a ludzie nie kupowali mieszkań ?

    właśnie, kolega poruszył ważną kwestię.
    Czy to naprawdę nasz problem że Austriacy nam "domki i mieszkania" za swoje
    oszczędności pobudowali ?
    Wiem że sie spodziewają że im oddamy z procentem... ale czekaj tatka latka.
    Był taki kawał i Mośku co nie mógł spać bo nabral kredytu u kumpla Aarona i
    sie przewracał z boku na bok tak ze sie Rachela go pyta co sie tak przewala.
    Mosze mówi ze sie martwi bo nie ma z czego spłacać.
    A Rachela.. ty sie nie bój .. to juz problem Aarona zebyś Ty miał z czego...

    george