  • Data: 2011-03-31 15:02:03
    Temat: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect
    Od: "Dombrek" <d...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > To ja mam tego pilnować?!
    To troche jak w biznesie - pewnych rzeczy nikt za Ciebie nie zrobi.

    >A co na to pan prezes Sobolewski, chełpiący się
    > przy każdej okazji swoim żenującym osiągnieciem (już nie chcę wspominać o
    > Catalyst)
    Sobolewski jest szefem przedsiębiorstwa jak każdego - a to że organizuje
    rynek a nie handluje pietruszką na targu to nie gra roli - firma ma
    zarabiać! I na tym polega m.in. dobry PR, że z porażek robi się sukcesu.

    > Co z obietnicami pana Sobolewskiego w sprawie kursów groszowych?
    > Czy ktoś w ogóle tego pana rozlicza?

    Tak jak napisałem - są wątpliwości, to należy wystosować maila do KNF.
    Ewentualnie ABW/CBŚ wydziały finansowe, albo do prokuratury zawiadomienie o
    popełnieniu przestępstwa (ale to raczej tylko w przypadku manipulacji, w
    przypadku nie dopełnienia obowiązków informacyjnych donos do KNF).
    Dombrek