    From: "Barbara" <b...@i...com.pl>
    Newsgroups: pl.biznes.wgpw
    Subject: Re: Kiedy cywilizacja trafi na NewConnect i GPW !
    Date: Thu, 7 Apr 2011 02:08:44 +0200

    Użytkownik "pIOTER" napisał w wiadomości grup
    .pl...

    NC to prywatny folwark sobola, on ustala reguly jakie w denej chwili sa mu
    najwygodniejsze. Sluze jakby co innym przykladem.

    pIOTER

    Użytkownik "root" napisał w wiadomości grup
    .net...

    Właśnie cały wieczór spędziłęm w poszukiwaniu raportów czeskiej spólki BGS
    Energy notowanych na NC. Brak raportów na oryginalnej stronie spółki (to
    znaczy niby jest jakiś raport ale oprócz adresu, podpisów i pieczęci gówno
    tam jest).
    Wlazłem więc na newconnect gdzie z pewną niesmiałościa kliknąłem na link
    dokumentu informacyjnego, który ściagał się ok 10 min. (Sądze że Pcet na
    którym znajduje się ten "serwis" stoi zakurzony po biurkiem prezesa).
    Kij z tym. Ściągnąłem tzw. Dokument informacyjny a w nim zgodnie ze spisem
    treści na stronie 71 powinny znaleźć się jakieś raporty. Szybko więc
    znalazłem 71 stronę jednak ona okazuje się być pusta. Na stronie 78
    znajduje się jednak oświadczenie bardzo ważnego czeskiego audytora zwna
    Zaprava Auditora podpisana przez inżyniera Bohumiła Klapka, stwierdzające
    że rzeczony raport jest fajny i prawdziwy.
    W końcu raporty znalazłem dużo niżej jednak kończą się one na 31 stycznia
    2009r. Rozumiem, że tak być powinno bo spólka debuitowała pewnie w naszym
    warzywniaku ok 2009 r. Ale niech mi ktoś to przetłumaczy z języka
    angielskiego
    Profit and loss statement ... as of 31 Jan 2009
    O ile znam się na rachunkowości to Raort wyników jest ZA okres od do a nie
    "od" dznia jakby sugerowały słowa "as of 31 Jan 2009"

    Swoją drogą ciekawy jestem kto i w jaki sposób decyduje na NewConnect o
    przyjęciu tzw. dokumentó informacyjnych. Oczywiście zadaje to pytanie
    tutaj, bo mimo wielokrotnych, usilnych prób skontaktowania się z szacowną
    instytucją emailem, nigdy nie otrzymałem odpowiedzi.

    Jeśli ktoś z szanownych kolegów wie gdzie można dorwać raporty BGS będę
    zobowiązany za informacje
    =================================

    http://www.gpwinfostrefa.pl/palio/html.run?_Instance
    =cms_gpw.pap.pl&_PageID=2&_OID=119&_Lang=pl&_Company
    =BGSENERGY&_SOID=120&_Site=EBI&_CheckSum=-2130380615

    a także TSG spółki CAIT dostępne w wielu DM.
    a swoją drogą, to od naszych spółek wymaga się co najmniej dwujęzyczności i
    dwu-walutowości - bo przeliczanie na Euro jest obowiązkowe.
    Pytanie - czemu nie dotyczy to firm zagranicznych? Na obu rynkach - czyli i na
    GPW i na NC.

    UKNF i UOKiK się kłania , ale ja nie mam czasu ... ;(
    Może ktoś pomoże i zrobi się wreszcie jaki taki porządek?

    :) Barbara