    From: Bartosz 'bart' Nowakowski <b...@h...net>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kiedy i gdzie Verified by Visa i MasterCard SecureCode ?
    Date: Sun, 11 Mar 2007 15:08:50 +0100

    emes wrote:
    > jak ci ktos rabnie haslo to nie ma najmniejszej szansy na wywalczene
    > czegokolwiek, a z podpisem juz mozna zdzialac bardzo duzo,
    > byllo juz o tym wielokrotnie, to jest zabezpieczenie dla banku a nie dla
    > klienta ...

    Poczytaj może najpierw dokładniej o co w tym chodzi. Według mnie ma to
    jak najbardziej sens, bo jest to kolejny stopień, który zwiększa
    bezpieczeństwo naszych transakcji przy pomocy kk. Jeżeli wykorzystano by
    np maskowanie hasła lub hasła jednorazowe wpisywane z listy, tokena lub
    smsa staje się całkiem użytecznym, wygodnym a co najważniejsze bardzo
    skutecznym zabezpieczeniem.

    --
    Bartosz 'xbartx' Nowakowski