  • Data: 2013-07-04 02:59:22
    Temat: Re: Kiedy skonczylo sie dobre?
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> szukaj wiadomości tego autora

    "Eneuel Leszek Ciszewski" kqsspi$d5k$...@s...aioe.org

    > Dziś też wiem, że ,,pokojowe ruchy'' nie mają żadnego sensu, gdyż szczęście

    Może nie tylko mordercom...

    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zmarla-18
    -letnia-ukrainka-ofiara-zbiorowego-gwaltu-i-podpalen
    ia,214243.html
    http://www.tvn24.pl/wiadomosci-ze-swiata,2/zamieszki
    -po-brutalnym-gwalcie-ofiara-wskazala-milicjantow,33
    7277.html#autoplay

    > sprzyja tylko mordercom, co wskazuje albo na bezsilność Boga, albo na brak

    Bóg jednak silny jest -- skoro pokazał mi ,,pracowitość'' posła Kopani.

    > Boga. :) Biskupi maszerują ulicami, wyciągają na ulice ludzi, manifestują

    Uśmiechają się życzliwie... :)

    Akurat zginął mi stosowny link... A szkoda. :)
    Na twarzy patriarchy maluje się ostrzeżenie:

    -- Niech pani nie żartuje, bo takiego gnoju narobimy
    że pani ze swego stołka marszałkowskiego spadnie. :)

    --
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'