  • Data: 2009-02-23 08:12:53
    Temat: Re: Kiedy u nas bedzie druga Irlandia?
    Od: Bronisław Tatul <T...@p...taatul.eu> szukaj wiadomości tego autora

    Mam pytanie jak jest teraz z Irlandią. Chodzi mi o spadek PKB.
    Czy można wyjąć waluty z banku (na ukrainie nie można) ? Czy
    pojawia się jakaś inna siła polityczna?

    Pamietam jak z przerażeniem dowiedziałem się , że po bankructwie
    Argentyny były nowe wybory. Ale wygrali je dokładnie ci sami
    ludzie, ktorzy doprowadzili do kryzysu. Ciekawi mnie czy w
    Irlandii jest inaczej? Czy tam faktycznie ktoś tnie wydatki? Co
    z zasiłkami? Co z emeryturami?