  • Data: 2006-07-24 12:33:29
    Temat: Re: Kilka pytań o BZWBK Money.pl
    Od: "Szymon" <vivacity@wytnij_epf.pl> szukaj wiadomości tego autora

    > w pierwszym roku (12 m-cy) karta jest gratis, a pozniej (od 13
    > m-ca)wystarczy wykonac 5 transakcji (nie ma limitu kwotowego), aby karta
    > byla obslugiwana bez kosztow

    Trochę niepokoi mnie brak słowa (chyba że nie zauważyłem) na ten temat w
    TOiP... Ale OK - właśnie chodziło mi o limit kwotowy.

    > praktycznie mozna wykonac przelew na kazde konto z wyj. wlasnych
    > posiadanych
    > w bz wbk - przetestowane, za kazdy przelew oplata 3 zl

    Czyli jeśli zdefiniuję na swój w mBanku to pójdzie? Na jednej stronie piszą,
    że na dowolny w PLN, na innej, że wyjątki, zatem stąd moje wahanie...
    Wolałbym to zrobić w ramach przelewów predefiniowanych niż autoryzowanych
    smsem.

    > nie ma sprawy
    > mam nadzieje, ze troche rozjasnilem

    Tak, dzięki.