  • Data: 2006-07-24 12:21:47
    Temat: Re: Kilka pytań o BZWBK Money.pl
    Od: RobertS <r...@x...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Prosiłbym o rozwianie kilku kwestii związanych z kartą kredytową Money.pl w
    > BZ WBK:
    > 1. http://kontakt.bzwbk.pl/22044 według tej informacji karta w pierwszym
    > roku jest bezpłatna, w drugim trzeba co miesiąc dokonać 5 transakcji, by
    > nadal była darmowa.
    > http://kontakt.bzwbk.pl/_items/doc/taryfa_dla_ciebie
    .pdf tutaj z kolei
    > dowiaduję się, że "Miesięczny tryb naliczania opłaty jest możliwy od 13
    > miesiąca używania karty. Opłata miesięczne nie jest naliczana (zwolnienie
    > nie dotyczy kart Visa Money) pod warunkiem...". Nic natomiast w TOiP nie ma
    > o tych 5 transakcjach, w szczególności interesuje mnie czy mogą być one na
    > dowolną sumę czy też jest jakiś limit (np. min. 1000zł dla Silver BZ WBK)...

    w pierwszym roku (12 m-cy) karta jest gratis, a pozniej (od 13
    m-ca)wystarczy wykonac 5 transakcji (nie ma limitu kwotowego), aby karta
    byla obslugiwana bez kosztow

    > 2. http://kontakt.bzwbk.pl/22756
    > "Przelewu można dokonać na dowolny rachunek w PLN. Wyjątki: nie ma
    > możliwości dokonywania przelewów na rachunek własny np: na rachunek innej
    > karty kredytowej (tzn nie można z rachunku karty kredytowej spłacić innej
    > karty) " - tyle jeśli chodzi o przelewy z karty. Skoro nie mogę dokonać
    > przelewu na swoje konto w innym banku to czy mogę np. na konto ojca, albo
    > znajomego? Czy też jak w Citi można przelewać tylko na konto instytucji?

    praktycznie mozna wykonac przelew na kazde konto z wyj. wlasnych
    posiadanych
    w bz wbk - przetestowane, za kazdy przelew oplata 3 zl

    > 3. Czy w przypadku tej karty niezbędne jest zaświadczenie o zarobkach czy
    > też wystarczy okazanie umowy o pracę, względnie jakiś inny sposób prócz
    > biegania po firmie za stempelkami?

    wymagane jest zaswiadczenie o zarobkach, na umowie o prace nie ma slowa
    nt tego czy nie jestes np. w okresie wypowiedzenia, czy wynagrodzenie
    jest obciazone etc... zatem musisz pobiegac po firmie i pozbierac
    pieczatki, ZTCP to jezeli masz konto w bzwbk i wplywa tam wynagrodzenie
    to ww. nie jest potrzebne

    > 4. Jakiego limitu można się spodziewać na tej karcie? Myślę o umowie na czas
    > nieokreślony. Oczywiście zdaję sobie sprawę, że zależy to od kilku innych
    > czynników, ale ciekawy jestem jakiejś przecietnej krotności dochodów.

    to zalezy od wielu czynnikow, m.in. poziomu dochodow, miesiecznych
    wydatkow, wielkosci rodziny, ewentualnych obciazen etc...

    > Byłbym wdzięczny za wyjaśnienia, bo jakoś nowomowa BZ WBK trafia do mnie z
    > trudem.

    nie ma sprawy
    mam nadzieje, ze troche rozjasnilem

    pozdr.