    From: neoniusz <n...@j...org>
    Newsgroups: pl.biznes.banki
    Subject: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Date: Wed, 04 Jul 2012 10:05:12 +0200

    W dniu 04.07.2012 10:00, lolekanabolek pisze:
    > zaintrygował mnie IV rozdział pkt 9:
    >
    > "Uczestnik traci prawo do udziału w Promocji, w przypadku w którym
    > nastąpiło rozwiązanie
    > umowy o kartę kredytową o której mowa w rozdziale II pkt. 1, a także w
    > związku z
    > zastrzeżeniem lub rezygnacją z karty kredytowej World MasterCard.
    > Uczestnik traci prawo do udziału w Promocji, w przypadku w którym
    > nastąpiło rozwiązanie
    > umowy o kartę kredytową o której mowa w rozdziale II pkt. 1, a także w
    > związku z
> [...]

    Logiczne, ze po zakonczeniu promocji bedzie mozna zrezygnowac. Jakby to
    bylo? Musialbys miec te KK do konca swiata i bys nie mogl zrezygnowac?
    :) Pewnie chodzi o reyzgnacje przed koncem promocji czyli ktorymstam
    wrzesnia.

    Zastanawia mnie to "Oferta nie łączy się z innymi promocjami". Ciekawe
    czy to dotyczy "polecam mbank". Dzieki temu mozna by jeszcze wyciagnac
    200 zl za jedna polecona osobe, ktora dostanie KK.