  • Data: 2012-07-04 11:04:00
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: gregor <g...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2012-07-04 11:00, Zyga pisze:

    > "Opłata roczna za każdy kolejny rok używania karty głównej 200 zł."
    > Kolejny czyli pierwszy rok jest za free?
    > Rok liczą od założenia czy kalendarzowy?
    >
    > "Opłata nie będzie pobrana jeżeli roczna wartość lub ilość transakcji
    > bezgotówkowych
    > za ostatnie 12 miesięcy wyniesie minimum: 18 000 zł lub 120 transakcji."
    >
    > Przypuśćmy że ktoś chciał by nie likwidować tej karty. Czy te 120
    > transakcji można wyrobić przelewając allegro za prowizję po złotówce?

    Dzwoniłem do mBanku i wygląda to obiecująco 1 rok jest za 10 PLN kolejny
    za 200 jeśli nie spełnisz wymogów, a z karty będzie można zrezygnować
    telefonicznie (ja to zrobie po otrzymaniu kindla)

    - pamiętajcie o 10% podatku za kindla tj 31,90
    - dostajemy 35 brutto od mBanku dodatkowo

    z resztą wszystko jest w regulaminie

    gregor