  • Data: 2012-07-10 21:54:55
    Temat: Re: Kindle 4 za założenie karty kredytowej w mBanku
    Od: "LiveSmarter.pl" <l...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu wtorek, 10 lipca 2012 21:04:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > LiveSmarter.pl wrote:
    >
    > &gt; W dniu środa, 4 lipca 2012 08:46:57 UTC+2 użytkownik (Nieznane) napisał:
    > &gt;&gt; Wydaje się, że bez poważniejszych haczyków: wydać 500 zł przez pierwszy
    > &gt;&gt; miesiąc.
    > &gt;&gt; http://www.groupon.pl/deals/cala-
    > polska/mBank/7623343?nlp=&amp;amp;CID=PL_CRM_1_0_0_1
    86&amp;amp;a=1661
    > &gt;
    > &gt; dziewczyna dostała dzis kk, którzą założyła z linka od grupona. Proflem w
    > &gt; tym, że... dostała vise. Twierdzi, że nie miała do wyrobu w ogole karty :|
    >
    > Wybór kart był. Z tym, że im mniejszy limit się wpisało tym wybór był
    > mniejszy.
    >
    > mastercard wolrd pojawiał się chyba od 3kzł w górę.
    >
    > Jaki limit wybrała?
    >
    > --
    > Arek, arekmx|gazeta.pl

    generalnie mBank w ofercie "dla ciebie" sam jej proponował na podstawie obrotów
    niecałe 3 tysiące... wiec boje sie, ze to moze byc rozwiazanie :/
    wybrała więc te "2-z-hakiem", nie wiem dokładnie ile. Wygląda na to, że przez to nie
    było wyboru.

    No to wygląda na to, że ani zwrotu z grupona, ani kindla, choć spróbujemy powalczyć z
    reklamacją - skoro nie może dostac MC World to ten link nie powinien jej w ogole
    wpuszczać do akcji/wywalac odpowiedni komunikat itp.. Troche brzydko to wyszło, tak
    jakby mbank chciał naciągnąć nieświadomych klientów.. przecież jesli kupiłem groupona
    na MC World to chce ją dostać. Nie moge - dostaje komunikat, a nie inną kartę!