eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówkąRe: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-03-31 14:06:11
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: vpw <v...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora
    [ pokaż wszystkie nagłówki ]

    On Wed, 31 Mar 2004 15:03:26 +0200, Artur Czeczko wrote:

    > Użytkownik "Glenn" <g...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:c4ee7i$3ea$1@news.onet.pl...
    >>
    >> To nie chodzi o dziwienie się. Jak się komuś terminal nie opłaca, to niech z
    >> niego zrezygnuje.
    >
    > To może nie być takie proste, gdy wszyscy dookoła tak robią.
    > Jak inni grają nieczysto, to czasem masz wybór: albo też grasz nieczysto,
    > albo giniesz...
    >
    > Nie, nie popieram nieczystej gry. Ale nie ma co bluzgać na tego sklepikarza,
    > który być może nie ma innego wyjścia.
    >
    >> Wtedy "ja jako klient" ;-))) sobie skalkuluję, czy opłaca
    >> mi się zapłacić gotówką w tym sklepie, czy też pójść tam, gdzie akceptują
    >> karty. Natomiast jak już ktoś akceptuje karty, to "ja jako klient" mam w
    >> głębokim poważaniu, czy sklepikarzowi opłaca się sprzedać pamięć na kartę, a
    >> twardziela już nie. To jest jego kalkulacja.
    >
    > Umowa między sklepikarzem a akłajerem to w sumie też nie jest sprawa
    > klienta. A co, jeśli sklepikarz wynegocjował inną treść umowy i ma prawo
    > mieć wyższe ceny dla klientów płacących kartą?
    >
    Uwazam prowizje centrow rozliczeniowych za czyste zlodziejstwo. Praktycznie
    za utrzymywanie elektronicznego systemu rozliczeniowego pobieraja procent
    (spory) od obrotu gospodarczego. To jak by pobierac oplate za reklamowki w
    supermarkecie i jednoczesnie informowac, ze musisz je kupic.

    Jesli jednak takie sa warunki rynkowe i sklepikarz zgadza sie na nie to
    musi ich dotrzymywac. Moze nie brac kart i wtedy traci czesc klientow.
    Jesli chce miec inne ceny to nie ma problemu. Ale pamietaj, ze cena na
    produkcie jest gwarantowana i niegdzie nie jest napisane, ze zalezy od
    akceptowanej formy platnosci. Nie ma sprawy: wywiwesz na towarach 2 ceny i
    bierze wyzsza jak sie placi karta. Ale tak to on nie chce - bo klient sie
    bedzie denerwowal



    --
    vpw (2004-03-31 16:02:38)

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1