eGospodarka.plFinanseGrupypl.biznes.bankiKlient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką › Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
  • Data: 2004-04-01 11:47:40
    Temat: Re: Klient z kartą płatniczą nie jest gorszy od klienta z gotówką
    Od: "Glenn" <g...@b...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Chłop swoje baba swoje

    Ekonomia Panie ;-))) !

    > każdy rozsądny człowiek gdy się dowie że
    > owszem może zapłacić kartą za komputer ale kosztuje go to ekstra 70 zł
    > odrazu z tego pomysłu zrezygnuje - wiec dlaczego oczekujesz że sprzedawca
    ma
    > bez mrugnięcia okiem te 70 zł odjąć ze swojego zysku ?

    To ja znowu swoje ;-))) Umowa z aklajerem zabrania przerzucania kosztów
    płacenia kartami na klientów. Sklepikarz na to przystał podpisując umowę.
    Nastepnie stara się tę umowę złamać obciążając klientów. No to ja
    powtarzam - nie ma przymusu posiadania terminala. Nie opłaca się - nie
    zakładasz. Ale jak już zakładasz to dotrzymujesz umów.

    > Twoje rozwiązanie to poprostu zmuszenie wszystkich do płacenia prowizji
    > bankowi od każdej transakcji bez możliwości wyboru - tymczasem jeśli
    > sprzedawca twierdzi że tańszy jest dla niego obrót gotówkowy to jest jego
    > sprawa i jego kalkulacja

    Skoro obrót gotówkowy jest tańszy, a terminal przynosi straty, to się go nie
    zakłada. I tyle. Wszystkie tłumaczenia jak to bardzo się sklepikarzowi nie
    opłaca przyjmować płatności kartą wkładam między bajki. Skoro tak jest to
    again - po cholerę instaluje terminal? Samobójca?

    --
    Jeżeli możesz-pomóż: www.pmm.org.pl

    Pozdrowienia,
    Glenn