  • Data: 2005-07-06 20:19:27
    Temat: Re: Kłopoty z mBankiem :(
    Od: Tristan Alder <s...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    A był to środa, 6 lipca 2005 14:58, gdy r...@a...net.pl napisał(a) coś
    na pl.biznes.banki. No i teraz trzeba odpowiedzieć.

    > Skoro w jednym polu działa, a w drugim nie -- to gdzie tu wina Opery?

    Ale nie chodzi o to, że pole nie działa, ale że przycisk ZMIEŃ nie działa.
    Najwyraźniej tam jest zastosowany jakiś dziwny JS, który w Firefoksie
    działa, a w Operze nie działa.

    > Na razie to w mBanku nie da się wypełnić wniosku,

    Da się. Tylko nie da się w jednym z miejsc zmienić adresu w jednej z
    przeglądarek, niespecjalnie popularnej.

    > więc więcej nie daje...
    > gdyby działało ty byłaby tylko 1 opcja więcej.

    No i już sam fakt, że ta jedna opcja, lepsza niż u konkurencji, ma lekkie
    zgrzyty sprawia, że konkurencja, nie mająca jej wcale, jest lepsza?

    > Pogadamy jak najpierw
    > zmienią ten prymitywny interfejs na coś lepszego ala Multi czy Inteligo.

    Oj mam nadzieję, że nigdy tego nie zrobią. Inteligo to koszmar użytkowy.
    Czasami korzystam z Inteligo i zawszę się dziwuję, jak można było zrobić
    tak niewygodny interfejs.

    --
    Jego Zupełna Bladoszarość Tristan
    (ZTJ: Przemysław Adam Śmiejek)